7.1.2013

About Me

Vapaapäivä on hyvä aloitaa pienellä esittelykierroksella.
Elikkäs, Olen 22 vuotias nykyinen tamperelainen Mira.
(puhelinkuva)
Mitä mun elämään sitten kuuluu ja mitä tää blogi tulee pitämään sisällään?
Työt, oon muutamassa eri duunissa, niistä lisää myöhemmin.
Koti, rakastan olla kotona, katsella telkkaria ja löhöillä koira kainalossa!:)
Matkustaminen, näin talvella iskee aina polttava matkakuume. Joten äkkilähtöjä ja lentoja puidaan varmasti.
Vaatteet, kengät, asusteet, mulla ei niinkään oo itellä mitään tiettyä tyyliä.
Usein mun vaatteet on juurikin mukavuus painotteisia, sellasia joissa itse viihdyn. Toki mä seuraan aikaani ja haluaisin yhtä jos toista kenkää tai laukkua, eli kollaaseja luvassa ;)


Nyt aamupalalle virkeinä,
palaillaan toivottavasti parempi laatuisten kuvien kera illalla!

M.

2 kommenttia:

  1. Oot kyllä liian samanlainen ku mä :D

    t.kotihiiri lökäreissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :) onks ihanampaa ku mukavat kotihousut<3

      Poista