2.4.2013

Lambertin Adam

Tosiaan mun piti aikaa sitten hehkuttaa vähän:D sillä voitin aikoja sitten VIP liput Adam Lambertin keikalle ja kyseinen keikkakin jo meni :D
Olin siis pelaillut puhelimella Onnen onki peliä ja RAY oli arponut muutaman lippupaketin pelaajien kesken, ja miten mä, Mira "en voita koskaan" sain noi liput!


 Tarjolla oli monenlaista syötävää, eikä juomisistakaan pulaa ollut.

 Kaikkien rakastamat peilikuvat. Mä vihaan kun pitää lähteä johkin kauemmas ja valita ennakkoon mitä pukee päälle. Kotona toi paita oli tosi hyvä idea, mutta Helsingissä se ei enää miellyttänyt mun silmää :(

 Heikko silmäiselle löyty kiikarit :D


 Nää Adam kuvat on tositosi huono laatuisia, mutta olihan se ny otettava todistusaineistoa, että siellä oltiin!

Kaikein kaikkiaan oli kyllä tosi kiva kokemus katsella Adamia aitiosta ja herkutella siinä samalla. Jatkettiin vielä iltaa Tigeriin, josta bongattiin Hunks Esko ja Niko. Otettiin me kaverikuvakin, mutta se ny ei ollu julkaisukelpoinen otos :D

M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti