18.4.2013

Why do you have to be like everyone else?

Mä sain edelliseen postaukseen kommentin, joka sai mut miettimään tätä nykypäivän blogimaailmaa tosi paljon. "Haluatko edes saada lukijoita", musta on tosi ikävää, että kuinka monta virallista lukijaa tossa sivupalkissa näkyy kertoo sen kuinka hyvä bloggaaja oot? :D  Itse en omaa blogiani ole juuri missään tuonut esille, enkä edes ole kalastellut lukijoita. Toisin kuin mun vanhan blogin kanssa, linkkailin sitä facebookiin ja milloin millekin keskustelupalstalle, mutta tämän oon muutamaan "linkitä blogisi" kirjoitukseen linkannut ja instagrammiin omiin tietoihini.
Toinen osa kommenttia, joka sai mut lähinnä surulliseksi. "Huono laatuisia pieniä kuvia", joo mun kuvat on suurimmaksi osaksi otettu puhelimella, ja laitan ne tarkoituksella pieneksi. Mutta ilmeisesti tähänki hommaan VAADITAAN järkkäri ja mieluiten varmaan samanlainen millä ammatikseen blogia kirjoittavat kuvaavat? Ihme välineurheilua tämäkin touhu.
Uskon ja toivon, että kommentti jonka sain tarkoitti vain hyvää ja otan ehdottomasti siitä neuvoa. Mutta mitä blogeilta oikeasti tänään odotetaan? Jos bloggaat, onko sun automaattisesti oltava samasta muotista kuin niiden suosittujen ja luetuimpien blogien?

 (nyt iso kuva)

Mä oon oikeasti huono bloggaaja, toisinaan mun tekis hirveesti mieli kirjoittaa mielipiteitä erilaisista pinnalla olevista asioista, mutta en kai uskalla?
 

4 kommenttia:

  1. Faktahan on, että blogeja on nykyään paljon. Jos haluat lukijoita = sinun täytyy erottua massasta edes jotenkin, HYVÄSSÄ. Omissa silmissäni ei siis tarvitse olla niitä välineitä, joita ammattilaisilla on, vaan pointtina on erottua muista. Jos sinulla ei ole 1) hyviä kuvia 2) mielenkiintoisia aiheita tai 3) omia mielipiteitä, MIKSI IHMEESSSÄ olisivat vieraat ihmiset kiinnostuneita tästä blogista??

    Lukijoiden määrä ja hyvän blogin kriteerit eivät aina korreloi keskenään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oletan, että olet sama anonyymi. Mistä sait päähän että haluan nyt nimeenomaan lukijoita?:D kovasti sinua mun huono blogi kuitenki vetää puoleen?

      Poista
  2. Olet oikeassa, olen sama anonyymi. En tosiaan tiedä, että haluatko lukijoita vai et, siksi tosiaan viime kommentissa kysyin, että haluatko edes saada lukijoita. Et kuitenkaan vastannut siihen. Ja kyllä, blogisi vetää minua puoleensa mutta se johtuu vain sinun avomiehestäsi. Eikun koirastasi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla! Harmi ettei heistä hirveästi täällä mitään ole:D

      Poista